NOVAS TALLAS DE PNEUMÁTICOS E PRESIÓNS CORRECTAS MRF AUTOCROSS E RALLYMIX

27 septiembre, 2024

MRF realizou varias xornadas de test a pasada semana no circuito de Valencia de Don Juan de cara a mellorar o rendemento das gomas para carcross.

O fabricante afirma que estas modificacións no pneumático melloran sustancialmente o seu rendemento. Desta forma destacan que «aproveitaremos para probalas durante o Autocross de Carballo para validar os resultados obtidos en Los Cucharales. Da mesma forma que xa fixemos noutras probas da tempada, todos os pilotos que o desexen poderán mercar estes pneumáticos coa talla feita desta forma sen custo extra. Unha vez validado este proceso de talla modificaremos o molde para que en posteriores tempadas xa veñan así de fábrica».

Tamén aproveitan para recordar as presións correctas de pneumáticos en autocross e rallymix:

Dianteiras lamias normais: 0.5 bar

Dianteiras lamias beadlock: 0.4 bar

Terreo brando e bo:

Traseiras lamias normais: 0.5 bar

Traseiras lamias beadlock: 0.40 – 0.45 bar

Terreo duro, bacheado ou pedras:

Traseiras lamias normais: 0.6 bar

Traseiras lamias beadlock: 0.5 bar

Compartir